I have read a couple of threads about it in this forum but still I can find an answer.
I have been able to connect AP with AM, but sometimes after several tries. Now I am not able to connect any more. It says “Disconected”. I think the network is working fine. This is the ping from the office computer to the simulator computer
And this is the ping from the simulator computer to the office computerC:\Users\Alvaro>ping 192.168.1.42
Haciendo ping a 192.168.1.42 con 32 bytes de datos:
Respuesta desde 192.168.1.42: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Respuesta desde 192.168.1.42: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Respuesta desde 192.168.1.42: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Respuesta desde 192.168.1.42: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Estadísticas de ping para 192.168.1.42:
Paquetes: enviados = 4, recibidos = 4, perdidos = 0
(0% perdidos),
Tiempos aproximados de ida y vuelta en milisegundos:
Mínimo = 0ms, Máximo = 0ms, Media = 0ms
C:\Users\FLTSIM>ping 192.168.1.45
Haciendo ping a 192.168.1.45 con 32 bytes de datos:
Respuesta desde 192.168.1.45: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Respuesta desde 192.168.1.45: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Respuesta desde 192.168.1.45: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Respuesta desde 192.168.1.45: bytes=32 tiempo<1m TTL=128
Estadísticas de ping para 192.168.1.45:
Paquetes: enviados = 4, recibidos = 4, perdidos = 0
(0% perdidos),
Tiempos aproximados de ida y vuelta en milisegundos:
Mínimo = 0ms, Máximo = 0ms, Media = 0ms
This is the log I get in the simulator computer (Air player):
18-12-2022 13:28:50.074 INFO SimRemoteServer: Accepted connection from 192.168.1.45
18-12-2022 13:28:57.001 ERROR SimRemoteServer: Lost connection with client because of timeout
18-12-2022 13:28:57.081 INFO SimRemoteServer: Accepted connection from 192.168.1.45
18-12-2022 13:29:04.000 ERROR SimRemoteServer: Lost connection with client because of timeout
18-12-2022 13:29:04.070 INFO SimRemoteServer: Accepted connection from 192.168.1.45
18-12-2022 13:29:11.001 ERROR SimRemoteServer: Lost connection with client because of timeout
18-12-2022 13:29:11.073 INFO SimRemoteServer: Accepted connection from 192.168.1.45
18-12-2022 13:29:18.001 ERROR SimRemoteServer: Lost connection with client because of timeout
18-12-2022 13:29:18.076 INFO SimRemoteServer: Accepted connection from 192.168.1.45
18-12-2022 13:29:25.001 ERROR SimRemoteServer: Lost connection with client because of timeout
And this is the log I get in the office computer (Air Manager)
2022-12-18 22:18:58.777 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:18:58.786 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:05.693 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:19:05.699 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:12.682 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:19:12.687 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:19.690 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:19:19.696 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:26.682 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:19:26.688 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:33.700 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:19:33.706 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:40.696 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
2022-12-18 22:19:40.702 INFO SimRemoteClient - Connected to 192.168.1.42
2022-12-18 22:19:47.682 ERROR SimRemoteClient - Lost connection with client: Se ha anulado una conexi?n establecida por el software en su equipo host..
I have been trying for several hours and still I’m unable to connect. Any help would be apreciated.
Thank you
Alvaro